Hey Hey!!

Hoi! Leuk dat je op mijn blog komt kijken.
Ik ben (Freaky) Carla, woon in Nederland en helemaal gek op het grafische programma PaintShop Pro! Ik maak van alles en wil dat hier aan jullie laten zien.
Ook maak ik veel voor scholen, bedrijfjes, clubs en groepen, zowel briefpapier, flyers, kaartjes etc....etc....

Zou het leuk vinden als je jezelf als 'volger' laat zien.



dinsdag 16 februari 2010

365 Project - week 01

Ik heb deze scrap gemaakt aan de hand van een 365-Project!
De bedoeling is dat je elke dag iets noteerd en fotografeert.
Na een week ga je alles verzamelen en maak je een scrap.
Aangezien ik dus pas laat ben begonnen (te laat ontdekt)
ben ik nu alles met terug werkende kracht aan het maken.




Credits Scrapkits:
Bubble Scrap Designs 'A brand new outfit'
Liset Scraps 'new beginning'

1 opmerking:

  1. ziet er mooi uit!
    En ik ga je 365 dagen project hier gezellig volgen :)
    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen