Hey Hey!!

Hoi! Leuk dat je op mijn blog komt kijken.
Ik ben (Freaky) Carla, woon in Nederland en helemaal gek op het grafische programma PaintShop Pro! Ik maak van alles en wil dat hier aan jullie laten zien.
Ook maak ik veel voor scholen, bedrijfjes, clubs en groepen, zowel briefpapier, flyers, kaartjes etc....etc....

Zou het leuk vinden als je jezelf als 'volger' laat zien.



maandag 1 februari 2010

40th Anniversary


Mijn ouders waren  40-jaar getrouwd in 2004!
Dit hebben we geviert in Florida, Amerika!
Ja ja ik weet het klinkt met veel 'poeha' maar dit was een
droomwens van mijn ouders:
'Het vieren met het hele gezin bij elkaar, in hun droomland, Amerika
en in hun favorieten restaurant Pandarosa'

Mijn ouders hebben alles voor elkaar gekregen!
Zij hebben ons meegenomen op hun droomreis en zo hebben
wij.....het gezin......de mooiste droomreis gehad die
we maar konden bedenken!



NOTE: Helaas weet ik niet meer van wie ik welke kit of anderdelen heb gebruikt. Ik zou het erg op prijs stellen als je ziet dat ik jouw werk heb gebruikt, dit aan mij te willen doorgeven! Dan kan ik dat mooi vermelden in de credits! Dank je wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten