Hey Hey!!

Hoi! Leuk dat je op mijn blog komt kijken.
Ik ben (Freaky) Carla, woon in Nederland en helemaal gek op het grafische programma PaintShop Pro! Ik maak van alles en wil dat hier aan jullie laten zien.
Ook maak ik veel voor scholen, bedrijfjes, clubs en groepen, zowel briefpapier, flyers, kaartjes etc....etc....

Zou het leuk vinden als je jezelf als 'volger' laat zien.



vrijdag 26 maart 2010

Lente!!!

Yes!!!!!!!! De lente is begonnen!
Tijd voor weer heerlijke kleurtjes......frisse scraps en geurige plaatjes

(NOTE: tot 31-12-2009 waren mijn werkjes te zien onder de naam
Freaky Designs. Nu in 2010 is dat Porpourri GraphiX geworden.
Nieuw jaar, nieuw begin, nieuwe naam!
Het kan dus best dat jullie nog meer zien/vinden met de naam Freaky Designs)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten