Hey Hey!!

Hoi! Leuk dat je op mijn blog komt kijken.
Ik ben (Freaky) Carla, woon in Nederland en helemaal gek op het grafische programma PaintShop Pro! Ik maak van alles en wil dat hier aan jullie laten zien.
Ook maak ik veel voor scholen, bedrijfjes, clubs en groepen, zowel briefpapier, flyers, kaartjes etc....etc....

Zou het leuk vinden als je jezelf als 'volger' laat zien.



zaterdag 13 maart 2010

Olympische Winter-Spelen 2010

Tijdens de OS2010 kreeg ik het weer in mijn bol.
Ik wilde voor iedere medaille winnaar een scrapje maken.
Ben leuk op gang gekomen maar ergens halverwegen ben ik (helaas) blijven hangen,
door drukte in mijn prive leven, ben ik niet verder gekomen dan onderstaande
uitwerkingen. Ik heb de foto's en uitslagen wel bewaard!!! want wie weet
maak ik het toch nog af.....!?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten